вівторок, 14 липня 2020 р.

Видатні сучасники про бібліотеку і бібліотекарів. 25 нових цитат

ПРО БІБЛІОТЕКУ


"Моя бабуся завжди казала, що Бог створив бібліотеки, щоб у людей не було ніякого виправдання бути дурними". Джоан Бауер (нар. 1951. Американська письменниця).


"Бібліотеці не потрібні вікна. Бібліотека сама є вікном". Стюарт Бренд (нар. 1938. Американський письменник).


"Бібліотеки - це тонка червона лінія між цивілізацією і варварством". Ніл Гейман (нар. 1960. Англійський письменник-фантаст).


"Бібліотека - це не тільки щоденник людської раси, а й символ віри в спадкоємність людства". Вардан Грегорян (нар. 1934. Вірмено-американський академік, педагог та історик. Президент корпорації Карнегі).


"Бібліотеки - це резервуари сили, грації та дотепності, нагадування про порядок, спокій і наступність, озера ментальної енергії, ні тепла, ні холоду, ні світла, ні темряви... В будь-якій бібліотеці світу я вдома, не усвідомлюючи себе, нерухома і поглинена". Жермен Грір (нар. 1939. Англійська письменниця, науковець, телеведуча).


"Побудувати бібліотеку - значить створити життя. Це не просто випадкова колекція книг". Карлос Марія Домінгес (нар. 1955. Аргентинський письменник та журналіст).


"Я провела найщасливіші години свого дитинства в бібліотеці: притулку і особистому раю, відкритому для всіх". Емма Донохью (нар. 1969. Ірландська та канадська письменниця).


"Можливо рай буде бібліотекою. Тоді я зможу закінчити свій список для читання". Келлі Елмор (Американська письменниця, фотографиня).


"Мені не потрібно дивитися в далину, щоб знайти скарби. Я виявляю їх кожного разу, коли відвідую бібліотеку". Майкл Ембрі (Американський письменник).


"Бібліотеки, в минулому, сьогоденні і майбутньому - це пам'ять і майстерня людства". Крістіан Лауерсен (Директор бібліотек і обслуговування громадян у муніціпалітеті Роскілле, Данія).


"Моя місцева бібліотека була чарівним гротом, де я міг знайти пригоди, веселощі і (не знаючи про це) знання". Роджер МакГоф (нар. 1937. Англійський поет, телеведучий, дитячий письменник, драматург).


"Бібліотека у центрі спільноти - щось середнє між аварійним виходом, рятувальним плотом і фестивалем. Це собори розуму; лікарні душі; тематичні парки уяви". Кейтлін Моран (нар. 1975. Англійська журналістка, письменниця, телеведуча).


"Бібліотеки не в реальному світі. Вони - окремі місця, святилища чистої думки". Пол Остер (нар. 1947. Американський письменник і перекладач, сценарист).


"Ми вимірюємо цінність цивілізованого суспільства за кількістю відкритих ним бібліотек, а не за кількістю, яку воно закриває". Філіп Пулман (нар. 1946. Англійський письменник).


"Якщо є сумніви, йдіть до бібліотеки". Джоан Роулінг (нар. 1965. Британська письменниця, сценаристка, продюсерка).


"Я завжди говорю людям, що я стала письменницею не тому, що я пішла до школи, а тому, що моя мама брала мене в бібліотеку. Я хотіла стати письменницею, щоб бачити своє ім'я в картковому каталозі". Сандра Сіснерос (нар. 1954. Американська письменниця).


"Бібліотеки дозволяють кожному вирушати у дивовижні пригоди, подорожувати в часі і просторі, зустрічатися з найвидатнішими мислителями світу і при цьому залишатися вдома та пити чай. Ми маємо потребу в них". Річард Уайзман (нар. 1966. Британський психолог, професор).


"Бібліотеки завжди нагадують мені, що у цьому світі є щось добре". Лорен Уорд (нар. 1970. Американська співачка та акторка).


"Я виявила, що коли виходжу з бібліотеки, то перебуваю у тому, що я називаю бібліотечним блаженством повного відсторонення від відволюкаючих факторів життя". Трейсі Шевальє (нар. 1962. Американо-британська письменниця, автор історичних романів).


"Похід до бібліотеки - це як повернення додому і відправка за пригодою одночасно". Меган Шеперд (Американська письменниця у жанрах: фентезі для дорослих, дитяча фантастика).



ПРО БІБЛІОТЕКАРІВ

"Це дуже сумна омана, що бібліотекарі просто реєструють книги і видають їх. Бібліотека - це серце школи, а без бібліотекаря це всього лише порожня оболонка". Джарретт Дж. Кросочка (нар. 1977. Американський письменник і ілюстратор).


"Бібліотекарі - гіди для усіх знань". Патрік Несс (нар. 1971 Британо-американський письменник, журналіст, лектор і сценарист).


"Бібліотекарі майже завжди дуже корисні і часто майже абсурдно обізнані. Їх навички, ймовірно, дуже недооцінені і в значній мірі недовикористані". Чарльз Медавар (Британський фахівець з медичної політики та безпеки лікарських засобів).


"Бібліотекарі завжди були одними з найбільш вдумливих і корисних людей. Вони вчителя без класної кімнати. Немає бібліотек, немає прогресу". Віллард Скотт (нар. 1934. Американський ведучий погоди, автор, теле- та радіоведучий, актор, клоун, комік).


"Я бібліотекар, бібліотекар - моя релігія, бібліотеки - мій храм, а Каталог - моя головна зброя, щоб розкрити багатство мудрості та знань, які зберігаються у бібліотеках". Салман Хайдер (нар. 1977. Індійський бібліотекар, каталогізатор, блогер).

Немає коментарів:

Дописати коментар