вівторок, 5 вересня 2017 р.

ТОП-5 бізнес-новинок до Форуму видавців

Цього року видавці привезуть понад 400 книжкових новинок спеціально до Форуму видавців. Більшість книжок ще у друкарні і побачать світ за кілька днів до найбільшої літературної події. Більше книжкових новинок можна придбати з 13-17 вересня на Форумі видавців. Ми привідкриваємо завісу цікавинок, які готує Форум, та публікуємо першу п’ятірку  книжкових новинок про бізнес та гроші.

Нір Еяль і Раян Гувер. На гачку. Як створити продукт, що чіпляє (видавництво “Наш формат”)
Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт. Крок за кроком він розкриває секрети, на яких базується успіх будь-якої (і вашої також) компанії. Це зовсім не агресивна реклама чи дорогі промо-акції. Усе значно простіше…


Аузан Олександр. Економіка всього. Як інститути визначають наше життя (видавництво “Laurus”)
«Економіка всього» — науково-популярна розповідь про інститути та інституційну економіку. Всім, небайдужим до власного впливу на суспільно-політичне та економічне життя держави, буде корисно знати, чому кожного разу, коли ми вибираємо будь-який товар, то голосуємо за певний інститут. Як саме це відбувається? Чому кожен з нас дотичний до трансакційних витрат? Чому збитки неусувні і як насправді потрібно здійснювати вибір? Книжка містить структурований опис найбільш відомих і значущих світових економічних теорій та практичні поради.



Річ Карлгаард. Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній (видавництво “Книголав”)
Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи? Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу – так званому «людському факторі». Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період. Карлґаард ідентифікує п’ять ключових змінних, які складають «Людський фактор» кожної організації: довіра (як створити середовище, що породжує довіру і стимулює високу продуктивність?); розум (формальна освіта швидко застаріває. Як іти в ногу з часом?); командна робота (дізнайтеся, як світовий гігант FedEx залишається максимально згуртованим); смак (деякі називають це «невловимим місцем між істиною фактів і людською істиною». Як знайти емоційні точки дотику?); історія (яким був саме ваш шлях? Перетворіть історію свого успіху в стимул і мотивацію для інших).

Любомир Остапів. Любов та бюджет. Домашні фінанси для сімейних пар на шляху до фінансової свободи (видавництво “Yakaboo Publishing”)
Родина – це не лише любов і щастя бути вдвох, але й безліч турбот і щоденного клопоту. Щоб буденність не зіпсувала стосунки, а питання грошей не втрутилося в романтичну ідилію, Любомир Остапів написав дослідження, покрокову інструкцію з того, як полегшити побут, поєднати бізнес і домашнє господарство, а тим. Хто тільки будує стосунки, навчитися правильно і без образ говорити про спільні витрати. Як економити? Яких помилок треба уникати у веденні сімейного бюджету? На що варто витрачати гроші? У книзі знайдуться відповіді на ці та інші важливі запитання. Любомир Остапів – фінансист, голова осередку всеукраїнського Фонду випускників в НаУКМА, автор публікацій, присвячених веденню ІТ-бізнесу в Україні та управлінським фінансам.

Володимир Савчук. Практична енциклопедія фінансового менеджера (видавництво “Баланс Бізнес Букс” у партнерстві з Києво-Могилянською Бізнес Школою та Міжнародним Інститутом Бізнесу)

Книжка є енциклопедичним керівництвом для практичної діяльності фінансового менеджера в умовах сучасного турбулентного зовнішнього середовища. Матеріал книги поділено на три тематичні частини. У першій частині викладено основи стратегічного менеджменту з фокусом уваги на оцифровані категорії. Друга частина (включає чотири розділи) енциклопедично викладає всі необхідні фінансовому менеджеру технології і містить, крім методичних положень, велику кількість розрахункових прикладів та кейсів. Нарешті, в третій частині викладено базові принципи і сучасні технології ризик-менеджменту. Матеріали книги базуються на практичному досвіді автора, отриманому в ході виконання освітніх проектів Світового Банку, а також тренінгової та консалтингової діяльності для менеджерів вітчизняних підприємств.

Немає коментарів:

Дописати коментар