пʼятницю, 22 листопада 2013 р.

Володимир Лис пише роман про свою бабу

Луцький письменник Володимир Лис пише роман про свою бабусю. Про це він розповів у столичній книгарні "Є" під час презентації роману "Соло для Соломії".

"Зараз працюю над романом про свою бабусю. Вона в мене була неймовірною. Знала багато приказок, легенд, молитов і замовлянь", - сказав письменник. "Вона була глибоко релігійною людиною. Але якимось дивним чином в ній це вживалося із язичництвом", - додав він.

Баба Володимира Лиса померла 40 років тому.

"Якби у дитинстві мав той розум, що зараз, ходив би за нею і кожне слово записував. Але, коли почав відтворювати спогади про бабусю, виявилося, що багато чого пам'ятаю. Оце влітку і на початку осені кілька тижнів провів у рідному селі. Питав багатьох про свою бабусю. Хоч її ровесників вже немає на цьому світі, багато людей її пам'ятають. Вони розповіли багато цікавого. Пригадали, як вона говорила, які молитви і замовлення знала", - сказав Лис.

"Написати цей роман - це мій обов'язок. Інакше це кудись згине і піде у небуття", - додав він.

Також Володимир Лис розповів, що мріє написати роман на біблійний сюжет. "В мене є один сюжет, який вже давно мене мучить. Хочу якось пов'язати його із сучасністю", - сказав він.

"Єдине - щоб вистачило часу. Поки рука триматиме перо, я писатиму. В цьому плані я зануда, бо інших захоплень в мене немає", - додав Володимир Лис.

Світлана КОРЖЕНКО

http://gazeta.ua/articles/culture/_volodimir-lis-pishe-roman-pro-svoyu-babu/527417

Немає коментарів:

Дописати коментар