четвер, 15 березня 2012 р.

Газета «Пантелеймон цілитель» лікує душу Серед великої кількості газет і часописів хочу виділити газету «Пантелеймон цілитель», яка збирає все добре, духовне і старається вплинути позитивно на духовний ріст свого читача. Надзвичайно позитивними, глибокими є колонки редактора Ганни Хатімлянської. Ось одна із них, з №48 2011 р.:

Я майже щодня спостерігаю за сходом сонця, і кожного разу вражаюся — як прекрасний цей світ, природа. Вдячність, яку я відчуваю в ці хвилини, переповнює мене, і я рада, що мені даний ще один день для розвитку, для творіння, для Життя! Знову і знову я бачу, наскільки досконале небо, сонце і усе навкруги. Це хвилини внутрішнього спокою і тихої радості, і одночасно — настрій на новий день, наповнений різними ситуаціями, випробуваннями і перемогами над самою собою.

«Кожна людина заслужила свій шлях. І неважливо, як хто живе. Важливо, що приходить в його день і як він це переносить«.
Я не даремно згадала про життєві ситуації, які багато хто називає і проблемами, і завданнями, і невдачами, і долею. Але давайте згадаємо і проаналізуємо: усі проблеми і невдачі — це наші кращі порадники і учителі. Сьогодні все більше і більше людей, зустрічаючи на життєвому шляху перешкоди і негативні ситуації, розуміють, що нема «худа без добра».

Ці моменти служать унікальною можливістю стати більше цілісною особою і рухатися вперед. Усе, чому людина чинить опір, стає сильніше. Якщо людині щось не подобається, то невдоволення тільки посилює ситуацію. Адже в спокійному стані і при погляді з боку можна розв'язати будь-яку проблему. Коли я відчуваю, що якісь події розвиваються не так, як хочеться, я стараюся замість того, щоб злитися і розстроюватися, нагадати собі — «Значить, так потрібно! Приймай усе як є. Вирішуй проблему, що створилася, максимально людяно, і усе буде добре». І якщо постійно контролювати думки, особливо в критичні ситуації, то можна уникнути конфліктів, сварок і проблем.

«Ніхто тобі не друг, ніхто тобі не ворог, але кожна людина тобі Учитель«

На Фестивалі «Доброти», який проходив в Києві 6 листопада, я познайомилася з жінкою, яка сказала мені дивну річ : «Якщо навчитися реагувати на будь-яку ситуацію з прийняттям, то життя наповниться світлом. Багато людей переживають годинами, днями, роками, згадуючи ту або іншу подію. А коли перемикання з негативного сприйняття на позитивне, прийняття і пробачення займатиме пару секунд, тоді життя неодмінно зміниться». Спасибі цій людині за те, що вона несе радість і мудрість у світ!

Шановні читачі! Бажаю вам кожен ранок прокидатися з чистими думками — такими, як небо в передсвітанкову годину; наповнювати свій день приємними подіями — як наповнює нашу планету сонячне світло; віддавати людям тепло свого серця — також безкорисливо, як дарує своє тепло денне сонечко.
І пам'ятайте, якщо ми не в силах змінити ситуацію, то своє відношення до неї ми можемо змінити за будь-яких обставин.
                                                                Сільва Власова, директор МПБ

2 коментарі:

  1. Я також люблю читати цю газету і беру з неї багато цікавих і корисних порад

    ВідповістиВидалити
  2. згідна, високодуховна газета. І так зараз потрібна.

    ВідповістиВидалити