середу, 1 лютого 2012 р.

Переможець премії «Ґранд — Коронація слова», автор найкращого роману десятиріччя «Століття Якова» Володимир Лис написав сміливий та неочікуваний роман.


«Іван і Чорна Пантера» – це магічна історія про зіркову супермодель Таумі Чорна Пантера Ремпбел та сільського дурника Йвана. Таумі, як і годиться, живе бурхливим богемним життям — гроші, скандали, коханці, коханки, а для останнього парубка на селі вона просто богиня. Проте насправді Таумі ніяке не божество — звичайна спадкова африканська жриця, а Йван з Кукурічок має дещо, що належить Чорній Пантері, – череп могутньої африканської чаклунки, на якому тримається вся слава та успіх супермоделі. Вона має вирушити у загадкову Україну до Йвана з Кукурічок…



 “Я в літературних творах ніколи в житті не писав того, що мені нецікаво писати. Я не мучився. Це для мене насолода, свого роду. Як я сказав одного разу, це для мене, як "психотерапія душі”", - сказав письменник Володимир Лис.

 Видавці кажуть, взялися за роботу одразу, як тільки письменник дописав останній розділ. І це неспроста, адже читачі захоплені його простими історіями та унікальною авторською побудовою тексту.

Немає коментарів:

Дописати коментар