середу, 6 червня 2012 р.

Галина Вдовиченко написала роман за 4 місяці


"В останні дні по 4 години спала. Це для мене дуже дивно, я сплюха", - каже Вдовиченко.

Письменниця Галина Вдовиченко закінчила роботу над новим романом "Сестра Роберта Кері". На його написання її надихнув роман американця Теодора Драйзера "Сестра Керрі" написаний 1900-го.

У ньому йдеться про дівчину, яка з провінції потрапляє до Чикаго, а потім до Нью-Йорка. Увесь час вона перебуває у пошуках роботи, закохується, тікає з міста з одруженим чоловіком. Наприкінці стає успішною актрисою, але не відчуває задоволення від життя.

"Дуже дивний роман, за чотири місяці його написала. Думала, що це неможливо. Коли чула від колег, що так швидко пишуть — думала, та ну, це нереально. Зрозуміла, що кожен текст має свою швидкість і пишеться сам. Він мене тримав так, що думала швидше б його вже написати, не могла його викинути ні на хвилину з голови. Писати повільніше просто могла. Якби тільки читач знав, скільки у книжці психо-нерво годин письменника, вхопився б за голову. В останні дні по 4 години спала. Це для мене дуже дивно, я сплюха, мені 8 годин треба, щоб нормально почуватися. Але свою частину роботи вже зробила, тепер залишається тільки чекати. Робоча назва роману — "Сестра Роберта Кері".

http://gazeta.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар