четвер, 22 травня 2014 р.

Шкляр дописав свій роман про української Жанні Д'арк



Письменник Василь Шкляр закінчив новий роман і розповів , коли в Україні з'явиться новий "Чорний Ворон" - такий , про який він писав .

Василь Шкляр розповів , що над романом "Маруся" він працював 5 років , найбільше часу пішло на пошуки історичних відомостей про головну героїню .

"Мені вдалося за 5 років , багато часу витратив на пошуки , адже про " Марусю " мало відомостей. Олександра " Маруся " Соколовська увійшла в історію як українська Жанна д'Арк " , - сказав він.
Також , письменник поділився враженнями , як його книга "Чорний ворон " (яка отримала Шевченківську премію від якої Шкляр відмовився) , підтримувала революційний дух на Майдані.
"Мені було трохи моторошно , бо книга виявилася передчуттям , але з іншого боку вона вчасно побачила світ і мені було приємно коли я бачив людей на Майдані з " Чорним вороном " . Була в Українському домі бібліотека , де читали " Чорного ворона " . Я ходив ночами на Майдан і підходили молоді хлопці і говорили : " Василь , йдіть додому , Ви все вже зробили , а ми тут за Вас постоїмо " , - розповів Шкляр.
І висловив упевненність , що на Майдані народилося покоління українців , які доповнять українську революцію.
" Мене запитували , коли з'явиться серед сучасників " Чорний Ворон ". Я відповідав, що важко , тому що на генному рівні нас винищували , але сподівався , що з новим поколінням такі люди з'являться і вони з'являються. Це покоління ( твердо кажу !) Народилося і воно довершить українську революцію! " , - підкреслив Шкляр.

http://gazeta.ua/ru/articles/culture/_sklyar-dopisal-svoj-roman-o-ukrainskoj-zanne-dark/559409

Немає коментарів:

Дописати коментар