четвер, 23 травня 2013 р.

Сидорчик І. С. Ромейки в контексті часу та подій: історія села та долі його людей



Моє село, маленька Батьківщино,
Повір мені, я так тебе люблю!
Моє село, мене ти полонило,
І згадкою про тебе я живу.
П. Асауленко «Мої Ромейки»

Книга письменника і публіциста Івана Сидорчика «Ромейки в контексті часу та подій: історія села та долі його людей» стала переможцем конкурсу «Краща книга Рівненщини – 2012» у номінації краще історико-краєзнавче видання. В ній розповідається про історію села Ромейки і поліського Погориння. Автор постає перед нами як патріот і дослідник, розкриваючи перед читачем чимало цікавого й незнаного про наш рідний край, про відомих земляків, яких більше знають у світі, аніж на малій Батьківщині. Дослідник окреслює місце Ромейок на історичній карті Володимиреччини: приводить історичні паралелі з минувшиною і сьогоденням; пробує робити аналіз (можливо, дещо суб’єктивний) ключових подій в історії Ромейок і всього краю загалом.
Публіцистичне дослідження побудоване у формі нарисів і основане на багатьох архівних джерелах, давніх публікаціях, унікальних рукописах і фотознімках, які ще ніде не публікувалися. Тут вдумливий читач знайде й чимало досі невідомих та призабутих фактів про увесь наш край минулого століття. У зібраних автором архівних джерелах, публікаціях, унікальних історичних фото кожен може пізнати своїх батьків чи дідусів, - а, отже, й глибше пізнати історію отчої землі. Друга частина книги містить художні твори про Ромейки та їх людей.
Книга адресована широкому колу користувачів: старшокласникам, студентам, вчителям літератури, історії для вивчення історії та літератури рідного краю, а отже усім, хто цікавиться історією та публіцистикою.

Немає коментарів:

Дописати коментар